Zamawianie i dostawa
Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?
Po otrzymaniu płatności rozpoczniemy pakowanie zamówienia. Zwykle stosujemy zasadę „Zamów dzisiaj, wyślij w ciągu 24 godzin” w dni robocze.
Czy mogę również śledzić moje zamówienie?
Najpierw otrzymasz wiadomość e-mail z informacją, że Twoje zamówienie zostało wysłane. Zapakujemy zamówienie i przygotujemy je do wysyłki. Po godzinie 17:00 otrzymasz wiadomość e-mail z numerem przesyłki. Umożliwi to śledzenie przesyłki. Uwaga: czasami może to trafić do skrzynki odbiorczej SPAM.
Przez jaką firmę transportową zostanie dostarczona moja paczka?
Współpracujemy wyłącznie z DPD. Gdy tylko przetworzymy zamówienie, DPD zajmie się wysyłką.
Przesyłka została dostarczona, ale nie ma mnie w domu. Co teraz?
Jeśli Twoja paczka nie może zostać dostarczona, otrzymasz wiadomość e-mail od DPD, wskazującą, w którym punkcie odbioru DPD znajduje się Twoja paczka. W ten sposób nie musisz być w domu specjalnie dla swojej paczki i nadal możesz ją szybko otrzymać!
Czy mogę również odebrać moje zamówienie?
Zamówienie może zostać dostarczone do domu lub pod inny adres. Niestety nie ma możliwości odebrania przesyłki z Vebos.