Gwarancja
Jaką gwarancję mam na moje zamówienie?
Wszystkie nasze produkty są objęte 2-letnią gwarancją. Jeśli zakupiony przedmiot ma wady w okresie gwarancyjnym, skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się nim.
Moje zamówienie zostało uszkodzone, co teraz?
Uszkodzenia spowodowane upadkiem lub uderzeniem lub jakiekolwiek inne uszkodzenia oczywiście nigdy nie są zamierzone. Jeśli jednak tak się stanie, zawsze skontaktuj się z nami i prześlij zdjęcie, na którym wyraźnie widać uszkodzenie. W ten sposób wspólnie znajdziemy odpowiednie rozwiązanie.
Czy gwarancja obejmuje wszystkie uszkodzenia?
Niniejsza gwarancja nie obejmuje szkód spowodowanych (a) interwencjami lub naprawami przeprowadzonymi przez klienta lub osobę nieupoważnioną przez Vebos do przeprowadzania takich interwencji lub napraw, (b) nieużyciem odpowiedniego opakowania podczas zwrotu produktu, (c) nieprawidłową instalacją lub nieprzestrzeganiem instrukcji lub ostrzeżeń Vebos podczas instalacji, użytkowania lub przechowywania produktu, lub (d) niewłaściwym użytkowaniem lub wypadkami, niezależnie od tego, czy podczas transportu, w tym w przypadku działań osób trzecich i siły wyższej.
Gwarancja WebwinkelKeur
W przypadku skarg, których nie można rozwiązać w drodze wzajemnego porozumienia, konsumenci mają możliwość skontaktowania się ze Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl). Stichting WebwinkelKeur prowadzi mediacje bezpłatnie. Ponadto mieszkańcy UE mogą skorzystać z europejskiej platformy rozstrzygania sporów, aby złożyć skargę i uzyskać pozasądowe rozstrzygnięcie. Platforma ta jest dostępna pod adresem http://ec.europa.eu/odr, ale radzimy najpierw skontaktować się ze Stichting WebwinkelKeur.