Obsługa klienta

  • Dostawa & Odebrać

    Jak mój pakiet zostanie dostarczony?

    Dostarczamy przesyłkę do DPD. Wysyłamy e-mail z potwierdzeniem, gdy zamówienie zostanie wysłane. Jeśli nie jesteś w domu, DPD dostarczy pakiet ponownie następnego dnia.

    Jeśli Twój pakiet nie może zostać dostarczony po raz drugi, otrzymasz powiadomienie o DPD, który stwierdził, gdzie można odebrać swój pakiet (najbliższy urząd pocztowy lub sąsiadów). W ten sposób możesz szybko otrzymać pakiet.

    Jakie są sposoby dostarczania?

    W celu zapewnienia jak najlepszej obsługi oferujemy różne metody dostawy. Zawsze jest taki, który Ci odpowiada!

    Możesz wybrać, co wolisz.

    • Twoje zamówienie zostanie dostarczone w Twoim domu.
    • Opuszczasz zamówienie dostarczone na inny adres.

 

  • Prywatność i bezpieczeństwo

    Kiedy zamówisz coś od nas, nie chcesz ciekawskich oczu. Żaden nie zaproszony gość patrzy na to, co zamówisz. Albo gorsze: wykraczają poza Twoje dane osobowe. Masz rację. Że nie chcemy. Dlatego wszystko co robimy, tak aby Twoje prywatne informacje pozostały dokładnie prywatne.

    Vebos lubi trzymać struny w portfelu. Nikt nie może być złodziejem portfela. Dlatego po rozpoczęciu sprawdzania zamówienia używamy bezpiecznego zabezpieczenia internetowego. Wtedy inni nie będą mieli szans na oglądanie ich w tajemnicy. Za pośrednictwem protokołu SSL wysłaliśmy zaszyfrowane dane transakcji. Aby zapłacić za pomocą protokołu SSL, nie potrzebujesz żadnego specjalnego oprogramowania. W swojej przeglądarce możesz rozpoznać bezpieczne połączenie SSL z "zieloną blokadą" (zobacz poniżej).

  • Zwraca

    Chcę oddać mój produkt, jak to działa?

    Dokładamy wszelkich starań, aby poinformować nas za pośrednictwem naszej witryny o przedmiotach. Jeśli przedmiot nie spełnia Twoich oczekiwań, może zostać wymieniony. Są jednak tam, aby wymienić pewne warunki.

    Warunki zwrotu:

    Zwroty i / lub wymiana. Musisz zarejestrować się pod dowolny wymagany powrót w ciągu 14 dni od zamówienia przez [email protected]. Te 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Jeśli twoja przesyłka jest zarejestrowana u nas, możesz wysłać produkt z powrotem do naszego adresu zwrotnego, można je znaleźć w e-mailu z potwierdzeniem. Artykuł musi zostać zwrócony w ciągu 14 dni od złożenia raportu wraz z fakturą lub jej kopia zostanie zwrócona. Artykuł, który ma zostać zwrócony musi zostać zwrócony w najbardziej oryginalnym stanie i podlega warunkom Odrzucona wartość odszkodowania przez klienta zostanie odliczona od zwróconej ceny zakupu, próbowano naprawić wadę, instrukcję obsługi i / lub Instrukcje nie zostały przestrzegane.

    Powrót Franking:

    Tylko bezpośredni koszt powrotu do Vebosa odbywa się na własny koszt, chyba że charakter Twojej skargi, inaczej uzgodniono. Potrzebujesz wystarczającej opłaty pocztowej powrotu w dowolnym momencie! Niewystarczające zwroty z tytułu kosztów wysyłki NIE są przez nas akceptowane, a zatem nie są zaliczane.

    Zamawianie elementu zamiennego do zwrotu:

    Jeśli chcesz wymienić towar, poproś o rejestrację artykułu, który ma zostać zwrócony za pośrednictwem poczty elektronicznej i wszystko wskazuje na potrzebę wymiany. Następnie, po otrzymaniu naszego zamówienia pocztowego pożądanej pozycji za pośrednictwem normalnego zamówienia na naszej stronie internetowej, umieścić w komentarzach "rozliczyć z powodu powrotu", wypełnić również wymień numer zamówienia pozycji, którą otrzymałeś e-mailem od nas. Kwota zwrotu przyniosła produkt, w tym opłatę za wysyłkę zapłaconą przez Ciebie, aby otrzymać zamówienie, zwrócimy jak najszybciej, ale nie później niż 14 dni na wskazanym przez Ciebie rachunku bankowym. Należy pamiętać, że opłata pocztowa za wysłanie zwracanych elementów i nowych elementów na Twoim koncie.

    Przetwarzanie Twojego powrotu:

    Kwota zwrotu będzie, niezależnie od wybranej przez nas metody płatności, tak szybko, jak to możliwe, ale później nie zostanie zwrócona na konto lub jeśli potrzebujesz wymiany, nowy element wybrany w ciągu 14 dni. Możesz zwrócić produkt prepaid do:
    Vebos
    Hoofdstraat 61
    7921 AC
    Zuidwolde

  • Zamówienie

    Dlaczego martw się, kiedy można łatwo zamówić? Ponieważ zamawianie czegoś online nie musi być skomplikowane. Mała książka z Vebos jest z pewnością kawałkiem ciasta. W ciągu kilku kroków sam decydujesz, co chcesz, jak chcesz zapłacić, a jeśli chcesz otrzymywać pakiet lub wybrać.

    Krok 1: Wybierz produkt

    Umieść produkt w koszyku, klikając pomarańczowy przycisk zamówienia.

    Krok 2: Koszyk

    Nie wiesz już, gdzie zostawiłeś swój koszyk? Zawsze denerwujące. To może się zdarzyć regularnie w supermarkecie, ale nie w Vebos. Niezależnie od tego, gdzie znajdziesz się w naszym sklepie, znajdziesz Twój koszyk zawsze wracamy. Po otwarciu koszyka zobaczysz zamówienie złożone z produktów.

    Krok 3: Zaloguj się

    Masz własne konto Vebos? Zarejestruj tutaj.
    A = Zaloguj się własnym kontem Vebos lub stwórz jeden do jednego.
    B = nie ma konta Vebos? Nie ma problemu. Nie musisz mieć jednego, aby wykonać zamówienie.

    Krok 4: Adres

    Gdzie możemy wysłać zamówienie, aby jechać? Wprowadź swoje dane osobowe i adres.

    Krok 5: Metoda płatności

    Cóż, wynagrodzenie powinno to zrobić. Wybierz metodę płatności według preferencji użytkownika.

    Krok 6: przegląd

    Sprawdź, czy ...

    ... wybij swój adres.
    ... zamówiłeś właściwe produkty.
    ... zamówiłeś właściwe numery. ... wybrałeś poprawną płatność.

    W porządku? Wtedy nadszedł czas na osiedlenie się. Przynajmniej jeśli zdecydujesz się dostarczyć przesyłkę lub odebrać w naszym adresie odbioru.

    Wszystkie podane ceny zawierają VAT

  • Płatności i Pieniądze

    PayPal
    Płatności za pośrednictwem konta PayPal nie są wymagane przez system PayPal. Jeśli jesteś właścicielem konta PayPal, możesz płacić bezpośrednio (przelewem bankowym). Z PayPal można również zapłacić zwykłą kartą kredytową. Ponieważ system PayPal stosuje wyrafinowane techniki gwarantuje 100% bezpieczne środowisko płatności. Firma PayPal nie udostępnia Twoich informacji do firmy Vebos. (www.paypal.com)

    Jak działa usługa PayPal?
    Po umieszczeniu w witrynie Vebos płatności za pośrednictwem systemu PayPal, automatycznie otworzy stronę płatności PayPal. Tu można dokonać płatności. Można to zrobić, logując się na konto PayPal lub bezpośrednio kartą kredytową.

    Jeśli otrzymasz płatność, Twoje zamówienie zostanie natychmiast przygotowane do wysyłki i wysłania.

  • Gwarancja i reklamacje

    Choć Vebos ma bardzo niskie saldo skarg, możliwe jest, że coś nieoczekiwanie nie jest prawidłowo dołączone do zakupionego artykułu lub jest uszkodzone.

    Chcielibyśmy o tym poinformować. Jedna skarga traktujemy bardzo poważnie.

    Zarejestruj skargę za pośrednictwem poczty contact: contact , Podaj swoje imię i numer telefonu.
    W ciągu jednego dnia otrzymasz odpowiedź od Vebosa. W koncercie jest to właściwe rozwiązanie poszukiwane w celu zażalenia, na przykład wymiana go na nowy artykuł lub odwrócenie kwoty pieniężnej.

    Niniejsza gwarancja nie obejmuje szkód spowodowanych (a) interwencjami lub naprawami przeprowadzonymi przez klienta lub osobę nieupoważnioną przez Vebos do takich interwencji lub napraw, (b) niestosowania odpowiedniego opakowania po zwrocie produkt, (c) niepoprawna instalacja lub nieprzestrzeganie instrukcji lub ostrzeżeń Vebos podczas instalacji, użytkowania lub przechowywania produktu, lub (d) niewłaściwe użycie lub wypadki, niezależnie od tego, czy podczas transportu, w tym w przypadku działań stron trzecich i siła wyższa.